Перший заступник голови райдержадміністрації В.Поліщук провів щотижневу нараду

 09 грудня під керівництвом першого заступника голови райдержадміністрації Василя Поліщука відбулася щотижнева оперативна нарада.
   На початку  Василь Іванович подякував присутнім за активну участь у підготовці та проведенні циклу заходів, присвячених 40-річчю утворення Оратівського району, привітав із Днем волонтера та  Днем Збройних сил України.
   Заслухали інформацію керівників  структурних підрозділів та служб району щодо основних напрямів життєдіяльності району за минулий тиждень та про основні завдання на поточний тиждень.
   Зокрема, Микола Садик, головний лікар КНП «Оратівська центральна районна лікарня» зазначив, що з 16 грудня заклад розпочинає роботу відповідно до нової структури та штатної чисельності. Буде утворено приймально-діагностичне, терапевтичне, паліативне  та поліклінічне відділення загальною місткістю у п’ятдесят ліжок. Також планується надавати послуги виїзною паліативною бригадою.
   Олег Галушка, головний лікар КНП «Оратівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», повідомив, що в зв’язку з пожежею  в будівлі де розміщувався ФП с.Гоноратка, працівники  та вціліле обладнання переведені в пристосоване приміщення у сільському клубі. Звернув увагу на постійний  контроль керівництва Вінницької облдержадміністрації та департаменту охорони здоров’я ОДА щодо стану вакцинації населення та проведеної з цього напрямку роботи.
  Федір Барановський, начальник відділу освіти райдержадміністрації повідомив про початок тендерних процедур для закупівлі пального та електричної енергії на 2020 рік. Також зазначив, що виготовляються технічні паспорти на будівлі шкіл с.Чагів, с.Балабанівка, с.Новоживотів, с.Якимівка та с.Скоморошки.
   Володимир Драчук, начальник управління Держпродспоживслужби в Оратівському  районі, звернув увагу на необхідність проведення паспортизації харчоблоків у загальноосвітніх закладах району.
   Сергій Несварливий, начальник відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, повідомив, що за підсумками моніторингу малого та середнього підприємництва за 11 місяців 2019 року в районі зареєстровано п’ять юридичних осіб та дев’яносто сім фізичних осіб підприємців, водночас скасовано діяльність двох юридичних осіб та п’ятдесяти п’яти фізичних осіб підприємців. За результатами шістнадцяти тендерних закупівель через електронну систему «Prozorro» маємо економію  чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень, а за підсумками  двохсот трьох допорогових закупівель - триста п’ятдесят тисяч гривень економії.  
   За результатами наради визначено пріоритети роботи на тиждень. Дано доручення відповідним підрозділам райдержадміністрації.
 
Повернутись