Звіт про надходження запитів на інформацію до Оратівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

З 1 січня по 30 вересня 2018 року на адресу Оратівської районної державної адміністрації надійшло 34 запити на інформацію.
Із них:
отримано поштою – 8 запити, електронною поштою – 23, особисто - 3.
Від фізичних осіб надійшло 19 запитів;
від юридичних осіб – 15 (у т.ч. об’єднання громадян - 9).
Запитувачі звернулися з проханням надати інформацію:
- щодо праці і заробітної плати – 4;
- щодо державного будівництва, адміністративно-територіального устрою -2;
- щодо економічних показників – 1;
- щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади – 8;
- щодо аграрної політики і земельних відносин – 6;
- щодо соціального захисту – 2;
        - щодо комунального господарства – 3;
        - щодо транспорту і зв’язку – 1;
        - щодо житлової політики – 1;
        - щодо сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1;
        - щодо культури та культурної спадщини – 1;
        - щодо діяльності органів місцевого самоврядування – 1;
- інше - 3.
 
Більшу частину запитувачів цікавила інформація довідково-статистичного характеру про преміювання кожного працівника органів влади в Україні в 2014-2017 роках, учасників АТО, пільгове кредитування, кількість виборців Оратівської селищної ОТГ, щодо підприємства, яке займається утриманням та розведенням ВРХ, обговорення плану формування територій громад, комунальної інфраструктури району, скільки кілометрів доріг відремонтовано у 2017 році, кошти, передбачені на реалізацію загальнодержавних та місцевих програм формування та розвитку молодіжної політики в Україні, надання послуг по внутрішньому перевезенню пасажирів, щодо реєстрів та баз даних, що існують в Україні, кількість безпритульних собак по Вінницькій області, запису у трудовій книжці, адрес громадських рад при райдержадміністрації, надання копії розпорядження про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади, про житлове будівництво, зникнення з мапи країни протягом 1991-2017 років населених пунктів (у розрізі областей) та причини, які цьому послужили, передачу у власність квартир та земельних ділянок учасникам бойових дій, житловий фонд, стан збереження пам'яток жертвам Голокосту, щодо копій протоколів нарад за 2015-2016 роки на яких розглядались питання перспективного плану об'єднання громадян району з інформацією про осіб, що брали в них участь, трудового стажу та заробітної плати, об'єктів, які передані, або можуть бути передані в оренду, прохання надати копії розпоряджень голови РДА, щодо можливості використання фондів житла для тимчасового проживання для внутрішньо переміщених осіб, можливості використання фондів житла для тимчасового проживання для внутрішньо-переміщених осіб, прохання надати копію розпорядження, щодо передачі земельних ділянок у власність, отримання копій протоколів нарад за 2015-2016 роки на яких розглядались питання перспективного плану об'єднання громад району, плану зонування території, про щомісячну зарплату голів обласних, районних державних адміністрацій та їх заступників за весь період існування в Україні РДА тощо.
  
За результатами розгляду запитів:
 - задоволено запити на інформацію у встановлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін – 34;
 - надіслано належним розпорядникам інформації - 7;
 - відмовлено у задоволенні – 0.
 
 
Голова районної державної 
           адміністрації                                                           О. ЧУГУНКІН
 
Повернутись