Звіт про надходження запитів на інформацію до Оратівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2019 року

З 01 січня по 30 вересня 2019 року на адресу Оратівської районної державної адміністрації електронною поштою надійшло 23 запити на інформацію.
Від фізичних осіб надійшло 16 запитів, від юридичних осіб – 6 запитів, від об’єднання громадян – 1 запит.
Запитувачі звернулися з проханням надати інформацію щодо: аграрної політики і земельних відносин (4); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (4); праці і заробітної плати (1); екології і природних ресурсів (1); діяльності органів місцевого самоврядування (3); промислової політики (1); комунального господарства (3); транспорту і зв’язку (1); фінансової, податкової та митної політики (1); діяльності місцевих органів виконавчої влади (1); інших питань (3).
Запитувачів цікавила інформація щодо: визначення та обладнання тимчасових місць для розміщення друкованих матеріалів передвиборчої агітації під час проведення виборів Президента України; бази даних виробників сільськогосподарської продукції; громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону на території Вінницької області в розрізі міст, сіл, селищ, ОТГ; комунальних підприємств з охорони громадського порядку на території Вінницької області в розрізі міст, сіл, селищ, ОТГ; наявності земель державної, або комунальної власності, які ще не надані у користування та можуть бути використані для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у селах, селищах та містах Вінницької області; отримання грошових коштів головою райдержадміністрації; переліку зареєстрованих сільськогосподарських виробників; затвердженого переліку місць для розміщення друкованих матеріалів передвиборчої агітації під час проведення позачергових виборів народних депутатів України; стану виборчих дільниць напередодні проведення позачергових виборів народних депутатів України; стану готовності водойм для безпечного купання відпочивальників; вантажної техніки та повної назви підприємств, де вона використовується; проведення святкових заходів; закупівлі автобусів місцевими органами влади; виробництва та реалізації обладнання для птахівництва; наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних; кількості комунальних установ; розкладу руху автобусів, які курсують територією району; формування земельних ділянок; діючих (ОСББ) в районі; генерації відходів; сплати єдиного податку в регіоні; статусу регіональних мов; виконання норм закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» тощо.
За результатами розгляду всі запити на інформацію задоволено у встановлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін, 8 запитів вирішено позитивно, у 12 випадках надано роз’яснення, та 3 відмови у задоволенні запитів.
 
 
Головний спеціаліст 
по роботі із зверненнями 
громадян юридичного відділу 
апарату райдержадміністрації                                                     М. КУК
 
Повернутись