Перевірки
Повідомлення про початок проведення перевірок згідно із Законом України "Про очищення влади"
Законом України «Про очищення влади» передбачено проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
Порядок проведення такої перевірки та перелік органів, що її проводять, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади».
На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» облдержадміністрація інформує про те, що розпочато перевірку стосовно:
№ з/п |
П.І.Б. особи, |
Посада |
Дата початку перевірки |
Інформація про результати перевірки |
1 |
НИЖНИК Олександр Михайлович |
Завідувач сектором інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації |
29.01.2014 |
|
2 |
НАГОРНА Олена Олексіївна |
Головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації |
16.12.2014 |
3 |
Василенеко Віталій Володимирович |
завідувач сектору регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства | 01.01.2015 | |
4 |
ЗАГАРІЯ Олег Анатолійович |
головний спеціаліст з питань житлово-комунального господарства сектору регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації | 01.01.2015 | |
5 |
ПРИЛУЦЬКА Тетяна Леонідівна |
головний спеціаліст у справах сімї, молоді, фізичної культури і спорту райдержадміністрації | 12.02.2015 | |
6 |
ПОЛІЩУК Василь Іванович |
перший заступник голови райдержадміністрації | 01.04.2015 | |
7 |
ПАЛЮРА Василь Володимирович |
заступник голлови райдержадміністрації | 01.04.2015 | |
8 |
ЧЕРЕВИЧНА Катерина Павлівна |
керівник апарату райдержадмініістрації | 01.04.2015 | |
9 |
БАРАНОВСЬКИЙ Федір Федорович |
начальник відділу освіти райдержадміністрації | 07.04.2015 | |
10 |
БОХОНКО Олександр Валерійович |
начальник відділу контролю апарату райдержадміністрації | 06.04.2015 | |
12 |
КУЛІДА Жанна Олександрівна |
начальник управління праці та соціального захисту насалення райдержадміністрації | 06.04.2015 | |
14 |
МАРЧУК Микола Васильович |
начальник фінансового управління райдержадміністрації | 06.04.2015 | |
15 |
Ходзіцька Світлана Володимирівна |
начальник архівного відділу райдержадміністрації | 03.04.2015 | |
17 |
Олофінська Інна Володимирівна |
завідувач сектором забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації | 03.06.2015 | |
18 |
Кулик Людмила Василівна |
начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації |
13.05.2015
|
|
19 |
Солоненко Олександр Іванович |
провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації | 01.07.2015 | |
20 |
Босенко Іван Петрович |
в.о. начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації | 14.07.2015 | |
21 |
Нижник Алла Василівна |
претендує на посаду головного спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації | 14.07.2015 | |
22 |
Захарчишина Любов Андріївна |
перший заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації | 14.07.2015 | |
23 |
Нежура Наталія Олександрівна |
заступник начальника начальник відділу бюджетної політики прогнозування та аналізу доходів фінансового управління райдержадміністрації | 14.07.2015 | |
24 |
Педорич Галина Павлівна |
заступник начальника, начальник відділу з фінансово-економічних питань управліннят праці та соціального захисту населення райдержадміністрації | 14.07.2015 | |
25 |
Герасик Сергій Михайлович |
головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації | 10.09.2015 | |
27 |
Кук Марія Ярославівна |
спеціаліст І категорії сектору опіки та піклування служби у справах дітей райдержадміністрації | 10.09.2015 | |
28 |
Мовчан Богдан Борисович |
начальник відділу правового і кадрового забебезпечення апарату райдержадміністрації | 10.09.2015 | |
29 |
Катрага Богдана Іванівна |
головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян відділу правового і кадрового забезпечення апарату райдержадміністрації | 07.10.2015 | |
31 |
Несварливий Сергій Олександрович |
головний спеціаліст відділу відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації | 10.09.2015 | |
32 |
Панчук Наталія Вікторівна
|
спеціаліст І категорії сектору опіки і піклування служби у справах дітей райдержадміністрації | 21.08.2015 | |
33 |
Святецька Віта Іванівна |
головний спеціаліст відділу організаційної роботи апарату райлдержадміністрації | 10.09.2015 | |
34 |
Чугункіна Галина Володимирівна
|
головний спеціаліст сектору забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації | 10.09.2015 | |
Слюсар Людмила Володимирівна |
кандидат на посаду головного спеціаліста сектору забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації | 06.02.2017 | ||
Дашевський Олександр Олександрович |
кандидат на посаду головного спеціаліста з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації | 01.02.2017 | ||
Царук Світлана Олегівна |
кандидат на посаду головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації | 07.02.2017 | ||
Кривошеєва Наталія Миколаївна декларація |
кандидат на посаду головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації | 28.03.2017 |
Поліщук Тетяна Павлівна |
кандидат на посаду начальника служби у справах дітей райдержадміністрації | 18.04.2018 |
Про відзначення 32-х роковин з Дня Чорнобильської трагедії, Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні йшлося на засіданні оргкомітету, яке відбулося в райдержадміністрації 23 квітня. Оргкомітет відбувся за участі представників районної та селищної влади, керівників відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району, громадських організацій. Під час засідання були обговорені основні організац ....
Конкурс мікрогрантових проектів «Село: Кроки до розвитку» агроіндустріального холдингу МХП у партнерстві з Вінницькою ОДА, спрямований на стимулювання соціальної активності у сільських громадах та має на меті підтримку кращих бізнес-ініціатив громадян, зокрема у розвитку соціально-економічного, культурного та туристичного потенціалу краю. Кординатором конкурсу на Вінниччині виступає Спілка підприємців «Стіна». Грант у розмірі 50 000 грн (безповоротну фінансову доп ....
18 квітня працівниками Оратівського бюро правової допомоги Тетяною Колісник та Світланою Круцюк проведено семінар для працівників Скоморошківської сільської ради на тему: «Доступна та якісна правова допомога жителям громади» та « Я маю право». Під час семінару працівники проінформували щодо Всеукраїнського просвітницького проекту Міністерства юстиції України "Я маю право!" та наголосили, що мета проекту - сформувати нову правову свідомість шляхом і ....
18 квітня 2018 року працівниками відділу «Оратівське бюро правової допомоги» Тетяна Колісник та Світлана Круцюк проведено робочу зустріч із сільським головою села Скоморошки Ткачуком Олексієм Миколайовичем .Під час робочої зустрічі обговорили ряд правових питань, які найбільш цікавлять жителів громади . Результатом проведеної зустрічі стало підписання меморандуму про співпрацю між місцевим центром, бюро та Скоморошківською сільською радою Оратівського району ....
18 квітня 2018 року працівниками відділу «Оратівське бюро правової допомоги» Тетяною Колісник та Світланою Круцюк проведено вуличне інформування населення в с. Скоморошки. Громадянам надавалася інформація про роботу бюро, порядок отримання первинної та вторинної правової допомоги, категорії осіб, які мають право на отримання безоплатної вторинної правової допомоги. Також громадян було повідомлено про Всеукраїнський просвітницький проект Міністерства юстиції України &q ....
У наданні державної соціальної допомоги може бути відмовлено, а виплата призначеної допомоги може бути припинена у випадках, коли: - працездатні члени малозабезпеченої сім’ї не працюють, не служать, не навчаються у вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах з денною формою навчання протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням соціальної допомоги; - під час обстеження матеріально-побутових умо ....
Відсьогодні усі охочі зробити свій дім енергоефективним та заощаджувати на комунальних послугах можуть скористатися Урядовою програмою «теплих кредитів» в уповноважених банках (Ощадбанк, Укргазбанк, ПриватБанк) та отримати відшкодування у розмірі: • 20 % – на придбання «негазових» котлів (35 % для субсидіантів), • 35 % – для утеплення індивідуального житла, • від 40 % до 70 % – для ОСББ на утеплення багатоповерхівок ....
Щорічно 18 квітня світ відзначає Міжнародний день пам’яток та історичних місць. Цей День встановлений у 1983 році Асамблеєю Міжнародної ради з питань охорони пам’ятників та визначних місць, створеної при ЮНЕСКО. Головним поштовхом до цього стала необхідність збереження від модернізаційних віянь сучасної цивілізації видатних архітектурних, фортифікаційних, садово-паркових надбань світової культури. У 1999 році за підтримки вчених, архітекторів, реставраторів, працівників державних ....
Майстер декоративного розпису Сергій Бугай (1989 р.н.) та майстер художньої кераміки Михайло Діденко (1992 р.н.) отримуватимуть протягом 2018 року стипендію Президента України. Дана стипендія започаткована з метою підтримки обдарованої молоді та розвитку традиційного народного мистецтва. Відповідно до Указу Президента України №100/2018 «Про призначення стипендій Президента України для молодих майстрів народного мистецтва на 2018 рік» стипендіатами стали 80 майстрів, серед яких ....