Перевірки

Повідомлення про початок проведення перевірок згідно із Законом України "Про очищення влади"

Законом України «Про очищення влади» передбачено проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».

Порядок проведення такої перевірки та перелік органів, що її проводять, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади».

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» облдержадміністрація інформує про те, що розпочато перевірку стосовно:

№ з/п

П.І.Б. особи, 
щодо якої здійснюється перевірка

Посада

Дата початку перевірки

Інформація про результати перевірки

1

НИЖНИК

Олександр Михайлович

заява 
декларація

 Завідувач сектором інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

29.01.2014

 

2

НАГОРНА Олена Олексіївна

заява 
декларація

Головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації

16.12.2014

 

 

3

Василенеко

Віталій Володимирович

заява

декларація

завідувач сектору регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства 01.01.2015   
4

ЗАГАРІЯ

Олег Анатолійович

заява

декларація

головний спеціаліст з питань житлово-комунального господарства сектору регіонального розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації 01.01.2015  
         
         
5

ПРИЛУЦЬКА

Тетяна Леонідівна

заява

декларація

головний спеціаліст у справах сімї, молоді, фізичної культури і спорту райдержадміністрації 12.02.2015  
         
6

ПОЛІЩУК

Василь Іванович

заява

декларація

перший заступник голови райдержадміністрації 01.04.2015  
7

ПАЛЮРА

Василь Володимирович

заява

декларація

заступник голлови райдержадміністрації 01.04.2015  
8

ЧЕРЕВИЧНА

Катерина Павлівна

заява

декларація

керівник апарату райдержадмініістрації 01.04.2015  
         

 

9

БАРАНОВСЬКИЙ

Федір Федорович

заява

декларація

начальник відділу освіти райдержадміністрації 07.04.2015  
10

БОХОНКО

Олександр Валерійович

заява

декларація

начальник відділу контролю апарату райдержадміністрації 06.04.2015  
         
12

КУЛІДА

Жанна Олександрівна

заява

декларація

начальник управління праці та соціального захисту насалення райдержадміністрації 06.04.2015  
         
14

МАРЧУК

Микола Васильович

заява

декларація

начальник фінансового управління райдержадміністрації 06.04.2015  
15

Ходзіцька

Світлана Володимирівна

заява

декларація

начальник архівного відділу райдержадміністрації 03.04.2015  
         
17

Олофінська

Інна Володимирівна

заява

декларація

завідувач сектором забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації 03.06.2015  
18

Кулик Людмила

Василівна

заява

декларація

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

13.05.2015

 

 
19

Солоненко

Олександр Іванович

заява

декларація

провідний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації 01.07.2015  
20

Босенко Іван Петрович

заява

декларація

в.о. начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації 14.07.2015  
21

Нижник Алла Василівна

заява

декларація

претендує на посаду головного спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації 14.07.2015  
22

Захарчишина Любов Андріївна

заява

декларація

перший заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації 14.07.2015  
23

Нежура Наталія Олександрівна

заява

декларація

заступник начальника начальник відділу бюджетної політики прогнозування та аналізу доходів фінансового управління райдержадміністрації 14.07.2015  
24

Педорич Галина Павлівна

заява

декларація

заступник начальника, начальник відділу з фінансово-економічних питань управліннят праці та соціального захисту населення райдержадміністрації 14.07.2015  
25

Герасик

Сергій Михайлович

заява

декларація

головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації 10.09.2015  
         
27

Кук Марія Ярославівна

заява

декларація

спеціаліст І категорії сектору опіки та піклування служби у справах дітей райдержадміністрації 10.09.2015  
28

Мовчан

Богдан

Борисович

заява

декларація

начальник відділу правового і кадрового забебезпечення апарату райдержадміністрації 10.09.2015  
29

Катрага Богдана Іванівна

заява

декларація

головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян відділу правового і кадрового забезпечення апарату райдержадміністрації 07.10.2015  
         
31

Несварливий

Сергій Олександрович

заява

декларація

головний спеціаліст відділу відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації 10.09.2015  
32

Панчук Наталія Вікторівна

заява

декларація

 

спеціаліст І категорії сектору опіки і піклування служби у справах дітей райдержадміністрації 21.08.2015  
33

Святецька Віта Іванівна

заява

декларація

головний спеціаліст відділу організаційної роботи апарату райлдержадміністрації 10.09.2015  
34

Чугункіна

Галина Володимирівна

заява

декларація

 

головний спеціаліст сектору забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації 10.09.2015  
 

Слюсар

Людмила

Володимирівна

заява

декларація

кандидат на посаду головного спеціаліста сектору забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації 06.02.2017  
 

Дашевський 

Олександр

Олександрович

заява

декларація

кандидат на посаду головного спеціаліста з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації 01.02.2017  
 

Царук

Світлана 

Олегівна

заява

декларація

кандидат на посаду головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації 07.02.2017  
 

Кривошеєва

Наталія

Миколаївна

заява

декларація

кандидат на посаду головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації 28.03.2017  

Поліщук

Тетяна Павлівна

заява

декларація

кандидат на посаду начальника служби у справах дітей райдержадміністрації 18.04.2018
     
     

 

 

Останні новини

Про оголошення в Україні дня жалоби У зв'язку з людськими жертвами внаслідок масових заворушень в Україні постановляю: 1. Оголосити в Україні 20 лютого 2014 року днем жалоби. 2. У день жалоби на всій території України: приспустити Державний Прапор України на будинках і спорудах органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій; відмінити розважально-концертні заходи, спортивні змагання, внести відповідні зміни ....

Детальніше
19.02.14

Дорогі співвітчизники! У нас з вами були різні випробування. Але сьогоднішнє, мабуть, найважче з них. Сталася біда - загинули люди. І це великий біль і трагедія для кожного з нас. Однак і це ми разом мусимо пережити і подолати. З самого початку нинішнього протистояння я закликав до діалогу, будучи категоричним противником силових варіантів, а тим паче - кровопролиття. Це мій життєвий принцип - жодна влада не варта й краплі пролитої за неї крові. Саме цим принципом я керувався ....

Детальніше
19.02.14

Сьогодні створюються необхідні умови для зниження рівня безробіття та забезпечення зайнятості населення. Ми доволі часто чуємо, як звучить питання створення нових робочих місць. Хто їх створює? Звичайно, не управління праці і не Центр зайнятості. Нові робочі місця створюють роботодавці. Але для того, щоб це нове робоче місце з’явилося, необхідно створити сприятливі умови для відкриття нових підприємств, їх розвитку та нормального функціонування вже існуючих. Закон Україн ....

Детальніше

Щорічно в рамках тижня здорового способу життя «Молодь за здоров’я» учні Скальської ЗОШ І-ІІ ст. є активними учасниками заходів. Не залишились осторонь і в цьому році. Переможцями шкільного етапу стали учениця 6 класу Рудь Валерія у номінації «Художня робота» та учениця 7 класу Войтенко Юлія у номінації «Фотографія». Приємно, що їхні роботи відзначені районним журі і вони стали переможцями районного етапу конкурсу. Обидві дівчинки є творчим ....

Детальніше

Щорічний Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець» проводиться згідно з вимогами наказу Нацдержслужби України від 15.02.2012 № 29, відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152. Згідно з пунктом 8 Положення про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня ....

Детальніше
18.02.14

Четвертий рік поспіль наш регіон посідає першу сходинку в Україні за кількість зібраних коштів в рамках Всеукраїнської благодійної акції «Серце до серця». Загальна сума, яку 2013 році пожертвували благодійники області становить 724 тис. 255 грн. 42 коп. - про це під час прес-конференції зазначила заступник голови облдержадміністрації Любов Спірідонова. «Це майже на 90 тисяч гривень більше, ніж у попередньому році. Найбільше зібрано грошей у Гайсинському, Крижопільському та м ....

Детальніше
18.02.14

Зазначив директор департаменту фінансів облдержадміністрації Микола Копачевський під час прес-конференції, що відбулася в прес-центрі департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації. Обласний бюджет увійшов в нормальне русло виконання бюджету – повідомив він. Микола Копачевський зазначив, що у 2013 році до загального фонду бюджету області надійшло власних і закріплених доходів в сумі 2182,6 млн.грн., що становить 101,7% плану на рік затверджен ....

Детальніше
18.02.14

18 лютого 2014 року відбулось розширене засідання колегії служби у справах дітей обласної державної адміністрації „Про підсумки роботи служб у справах дітей області у 2013 році та пріоритети на 2014 рік”. В області проживає менш ніж 1% дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, від загальної кількості дитячого населення. Станом на 01.01.2014 року це складає 2827 статусних дітей. Пріоритетним завданням служб у справах дітей є влаштування дітей-сиріт, дітей, позб ....

Детальніше
18.02.14

В приміщенні обласної державної адміністрації 18 лютого 2014 року відбувся особистий прийом заступника голови облдержадміністрації Спірідонової Л.М. Під час прийому зі своїми проблемами звернулось 15 осіб. Питання, які порушили мешканці області стосувалися надання матеріальної допомоги та допомоги у лікуванні, зубопротезування, пільгового проїзду виплати пенсії, поліпшення житлових умов, проведення заходів, присвячених 200-річчя з дня народження Т.Шевченка тощо. ....

Детальніше
18.02.14

Про це повідомив директор департаменту фінансів облдержадміністрації Микола Копачевський під час прес-конференції, що відбулася в прес-центрі департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації. Він повідомив, що видатки на харчування учнів середньої та старшої школи передбачені для Вінниччини у загальній сумі 23 млн.грн. Загалом на соціально-економічний розвиток Вінниччини передбачено 50 млн. 860 тис.грн з Державного бюджету України на 2014 рік. Зазнач ....

Детальніше